آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

زندگی حبابی است

زندگی حبابیست که  

مامبهوت تلالو رنگهای رنگین کمانی آن هستیم  

بدون ترس از ناگهان ترکیدن آن.... 

و ناگهان مبهوت از ،     

  

 از بین رفتن رنگها... 

ای دنیای فانی  

غرق شدم در دنیا 

مبهوت رنگها 

به دور از دغدغه از دست دادنش  

و 

ناگهان 

    
نظرات 3 + ارسال نظر
امید مساعد سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 13:21 http://omidmosaed.tk

سلام وبلاگ زیبایی داری , اگه دوست داشتی به من سر بزن اگه هم با تبادل لینک موافقی لطفا منو با عنوان : عاشقانه های امید مساعد و با آدرس http://omidmosaed.tk لینک کن و به من خبر بده تا منم تورو لینک کنم
راستی شعرایی که تو وب هستش خودم مینویسم , بخون و نظر بده , مرسی

سلاممممم....مرسی از حضورت تو وبم....لینکی عجیجم شوما هم منو با اسم وبم بلینک تا هنوز پدر پدر سوخته ات رو در نیاوردم....!!!!!

میگویند "ها" علامت جمع است



پس چرا وقتی "تن " را جمع کردم


.

.


"تنها" ماندم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد