آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

زندگانی

اگر پرسند از من: 

زندگانی چیست؟ 

گویم: 

همیشه جستجو کردن، 

جهان بهتری را آرزو کردن… 

 
 

                                                              “ژاله اصفهانی”

نظرات 4 + ارسال نظر
سهراب یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:32

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم . . .

فسقلی من تولدت مبارک

سهراب یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:34

عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو


به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک

سهراب یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:35

وقتی دلم برات تنگ میشه...
()*()
(-.-)
(")(")
چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو....

()@()()*()
( `.`(`.` )
(") (`(")(")
همیشه پیشمی!

سهراب یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:38

!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[**************]

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا یه آرزو کن ؛ بعدش شمعاتو فوت کن …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد