آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

سال 92 مبارک

 

 

 

 

 

´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
 

«پروردگارا !  

 تقدیر من و دوستان را در سال آینده  

به‌گونه‌ای قرار ده که در پایان سال،  

از گذشته خود افسوس نخورند»

 

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

 

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
خدایا! لطفا یک ثاینه هم حمایتت رو از من... از ما دریغ نکن... آمین
خدا همان است که من می خواهم ، کاش من هم همان بودم که او می خواست .

سلام آسمون آبی...
من هم سال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک عرض میکنم و امیدوارم که سالی سرشار از موفقیت و سلامتی و البته ارزونی داشته باشید....
عزت زیاد.

نسترن یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 10:39 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

آمین. سال نو مبارک. به من سر بزن.

سلام آسمون آبی
شرمنده که اینقدر دیر بهت سرمیزنم...
چندروزی برای کاری رفته بودم شهرستان و تازه دیشب رسیدم...
این شد که نتونستم بیام
امیدوارم که تاخیر مارو بخشیده باشی...
راستی این وبلاگ نمیخواد آپ بشه؟؟؟

دلم میخواهد عاشق باشد
عقلم میخواهد عاقل باشد
این میگوید زود باش
آن میگوید دور باش
احساسم این روزها دوشیفت کار میکند
و حقوقش را از من میگیرد . . .

ذهن زیبا شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 18:02 http://zibarastegari.blogsky.com

سلام سال نو تون مباااااااارک امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشین همراه با موفقیت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد