آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

گریزی سرد

 

 

 

گریزی سرد از ثانیه هایی که تشابه شان دیوانه ام می کند..!!

گریز از سخنهای دروغین آدمهای دروغی !!

گریزاز حضور نا ممتد خوشیهایم که همیشه با تلنگر دیگران ...

گریز از این همیشه بودن برای همه ..!

  گریزاز خودم که رنگ خاکستری دارم این روزها..!

  گریزاز بودن بی فایده این ایام ...

 گریزاز هراسهایی که در دلم خانه کرده اند !

  گریزاز تکرار کلماتی به زبان خودم ...

و     " من در گریزم "   !!! 
 
   

  

   گریزاز خودم که رنگ خاکستری دارم این روزها..!   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آتوشا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 13:48

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

SAMAN جمعه 19 آبان 1391 ساعت 19:04 http://WWW.SAMANASADOLLAHI.BLOGFA.COM

دانلود موزیک ویدئوی بسیار قشنگ ((‌ قرمز‌ )) از امید با کیفیت HD

و دانلود آهنگ قرمز با کیفیت 320 در

پرسپولیس ورزشی

WWW.SAMANASADOLLAHI.BLOGFA.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد