آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

درد من

 
شاید دَرد من دلیل خنده کسی شود.

اما خنده من هرگز نباید باعث درد کسی شود.

★چارلی چاپلین★  
 
 
بهترین دوستم آینه است .. وقتی‌ من گریه می‌کنم، او نمیخندد  
 
 
★چارلی چاپلین★   
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
آتوشا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 13:50

__________(¯v´¯)
_________(¯`(█)´¯)
_________ (_.^._)
__________ (¯`v´¯)
__________(¯`(█)´¯)
__________ (_.^._)´¯)
______ (¯`v´¯)(¯`(█)´¯)
______(¯`(█)´¯)(_(¯`v´¯)
_______(_.^._)__(¯`(█)´¯)
_________(¯`v´¯)´(_.^._)
________(¯`(█)´¯)(¯`v´¯)
_________(_.^._)(¯`(█)´¯)
___(¯`v´¯)(¯`v´¯) (_.^._)(¯`v´)
__(¯`(█)´¯) _ (¯`(█)´¯) (¯`(█)´¯)
__█(_.^._)___(_.^._)____(_.^._)
_███_ (¯`v´¯)_█_ (¯`v´¯)
████(¯`(█)´¯)_█_(¯`(█)´¯)
_███ (_.^._)___█ (_.^._)
__████_(¯`v´¯)_█
___███(¯`(█)´¯)█_(¯`v´¯)
____██_(_.^._)█_(¯`(█)´¯)
_____███_(¯`v´¯)´(_.^._)
______██(¯`(█)´¯)(¯`v´¯)
_______██(_.^._)(¯`(█)´¯)
____(¯`v´¯)__█__ (_.^._)(¯`v´¯)
___(¯`(█)´¯)_█(¯`v´¯)__(¯`(█)´¯)
____ (_.^._)_█(¯`(█)´¯)__(_.^._)
_____ (¯`v´¯)█(_.^._) (¯`v´¯)
____(¯`(█)´¯)█____(¯`(█)´¯)
_____(_.^._)_█_____(_.^._)
____________█
......(█████████████)
.......(████████████)
........(███████████)
.........(██████████)
..........(█████████)
...........(████████)
............(███████)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد