آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

خدایا دوستت دارم

خدایا دوستت دارم................
میخوانمت در بلندی که خودت بلند ترینی
میخوانمت به مهربانی که خود مهربان ترینی
میدانمت به رحمتت که خودت رحیم ترینی
میدانمت به بزرگی که خودت بزرگترینی
همه این میخوانمت ها و میدانمت ها بهانه ای هست تا بگویم خدایا دوستت دارم  . . . . .

 
                               حرف خدا
وقتی خدا داشت بدرقم می کرد بهم گفت ٬جایی که میری مردمی داره که می شکننت٬نکنه غصه بخوری٬من همه جا باهاتم٬تو تنها نیستی.
تو کوله بارت عشق می ذارم که  بگذری٬
قلب می ذارم که جا بدی٬
اشک میدم که همراهیت کنه
و مرگ که بدونی باز برمی گردی پیشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
sheita دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 10:21 http://kimiajoon.blogsky.cok

سلام پیشه ما هم بیا

آتوشا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 10:49

در کنج خرابات کسی پیر نشد
از خوردن آدمی زمین سیر نشد
گفتیم به پیری که رسیم توبه کنیم
ولی افسوس که همه جوان بمردیم
و
کسی پیر نشد



rewqq یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 12:09

امروز مرا بخوان که فردا دیر است / این خواب عجیب ما چه بی تعبیر است

فردا که ببینمت دگر عشقی نیست / فردا دل من از آشنائی سیر است . . .

ღ♥ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد