آسمان آبی

داستان کوتاه

آسمان آبی

داستان کوتاه

غـــــــــــــــــــرور؟!؟!؟!؟!؟

غرور هدیه شیطان است  

و عشق هدیه خداوند  

و ما هدیه شیطان را به هم هدیه می دهیم  

ولی هدیه خداوند را از یکدیگر پنهان می کنیم  

 

                                           

نظرات 5 + ارسال نظر
آتوشا یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 14:36

چند ورق کاغذ سیاه
وباز شکست بغض بی صدای من
شروع قصه چشمهای بارانی من
ودست های همیشه خسته من
چند ورق کاغذ سیاه
ورقص خاطرات رویایی من
در اوج آسمان تنهایی من
ودر فراز آن هر شب سیاه
پرازسکوت سرد وبی ستاره من
چند ورق کاغذ سیاه
ورقص پوچ وخیالی قاصدک خیال
وشکستن همه آرزوهای محال
چند ورق کاغذ سیاه
تمام دلخوشی سرد وبی صدای یک خیال

آتوشا یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 14:41

اشک باید ریخت
زار باید زد
عشق یعنی این
خود پرستی را بارها
دار باید زد
شب پر از راز است
رازها را
باز باید خواند
نبری از یادت
شب مهتابی را
نفس خسته بیخوابی را
نبری از یادت
گرمی دلت مرا ای دوست
رنگ چشمان من ای زیبا رو
باز هم نیکوست
من تو را در قفس سینه خود می خواهم
من تو را میخواهم
نبری از یادت
آن شب تنهایی
آن شب ملتهب رویایی
دست من در طلب ماه به رخسارت خورد
دستی اما دل من افسرد
من به چشمان تو جان بخشیدم
نی که در چشم تو جان را دیدم
نبری از یادت
من تو را میخواهم
باز بی چون وچرا میخواهم

آتوشا یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 15:17

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان‏تر است، تحمل اندوه از گدایی شادی راحت‏تر است بهتر است انسان بمیرد تا به گدایی زندگی برخیزد

آتوشا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:25

سرنوشت تصمیم میگیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی میماند.

عشق حقیقی مثل روح است افراد زیادی درباره ی آن صحبت میکنند ولی تعداد کمی محدودی آن را دیده اند.

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم

آتوشا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:56

بیا بشکن سکوت قلب خسته / ببین بی تو دلم غمگین و شکسته ز صبح عاشقی حیران ترم کن / که تاریک است این قلب شکسته

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند ما را ز درون خویش غافل کردند انگار کسی به فکر ماهی ها نیست سهراب بیا که آب را گل کردن

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی

چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه هوای عشق مه الوده می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد